HTML

Bevezetes

2014.03.03. 01:47 Albacartesa

Peter vagyok, 19 eves, es angliaban elek.

Nem koszontem, mivel ezt a blogot magamnak keszitettem, nem hiszem, hogy barkit is erdekelne. Szoval magamnak, hogy lassam, mennyit valtozik az eletszemletem ahogy telik az ido, es no az elettapasztalatom.

Igazabol mar regen meg kellett volna irnom ezt a bejegyzest, amikor kierkeztem ide, Londonba 2013 augusztusaban. Most biztosan mosolyognek, vagy legalabbis furcsa erzesek olelnenek korul, amikor ujra olvasnam. De nem irtam akkor, most viszont nagyon!

Amit irni fogok, azok a jelenlegi tortenesek az eletemben, es a regebbi fordulopontok leirasa. Csak hogy ne feledkezzek meg ezekrol sem. Mert tucatnyi volt. Melypontok, aztan lassu, nehez docoges magasabbra mint korabban, es ulyabb melypontok. Semmi jo! Hat milyen vicces, tipikus magyar gondolkodasmod, semmi sem jo! :) Nyilvan ez azert nem igaz, es sokat fogok irni magamnak pozitivumokat, aztan majd amikor visszaolvasom, biztosan mosolygok, hogy "igen, de jo is volt!"

De nem huzom tovabb a sorokat. Ha tul hosszura hagyom lusta leszek visszaolvasni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://albacartesa.blog.hu/api/trackback/id/tr135840610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása