HTML

Innen es magamnak!

Friss topikok

Címkék

Archívum

Nem magyaroskodok, nem csak panaszkodok. ;)

2014.03.18. 00:52 Albacartesa

Eltelt egy kis ido az elozo posztom ota, megis minden megvaltozott, de megse.
Mas eletet elek! Gyonyoru varos ez a London, ideje volt mar elvezni is egy kicsit. :) Ennek bar ara van, meghozza penz ara, de megtehetem, hogy nem erdekel. "Megtehetem." Ez olyan jellemzo mondas volt, mikor Magyarorszagon voltam az utobi alkalmakkor... De nem itt. Es most megis ezt mondom. Mert meg kell tennem, elnem kell. :)

Koszonhetoen a rengeteg szabadnapnak rengeteg szabadidom van, amit hasznosan probalok eltolteni. Sikeresen, es most utoljara irok a penzrol, - nagyon dragan, de tenyleg :D - kielvezem minden percet. Szerencsem van, mert pelekerultem eletem legfurcsabb idoszakaba, a K-era  -ba, amiben most is vagyok, es barhogyan is lesz vege, hihetetlen! Orankent hullamvolgyek aljan es csucsan. Lesz rola egy teljes cikk, ezt mar eldontottem. Elkepeszto, felfoghatatlan, csodalatos, meghokkento, elborzaszto, gyonyoru!

DE gyava vagyok, mert bar 6-kor ertem haza reggel, el kellett volna mennem munkat keresni, barhova, barmikor! Nincs mentseg, csak a gyavasag. Magyar vagyok, egy valtozasokra nehezen hajlamos nep szulottje. :(
Es juuuujjjj mar megint csak a panasz, hat borzalom! :P

A minap nagyon kedves angol vendegekkel hozott ossze a sors, rendkivul szimpatikusak voltak, idosek, es jofejek, amit manapsag mar csak a Saudia-soktol latok. (Szerzodes air hostessek, kedvesek javareszt, no meg szepek) Gyanitom, hogy St Patrick's napjara jottek a hotelbe, 2 idos asszony, 2 idos ur, es valakiknek a fia, 4 alatt a 2 lehetoseg maradt, bar nem hiszem, hogy a 2 uriember hozta ossze. Vegre rendes borravalot kaptam, 7 fontot, ami a cel, vagyis a napi 10 alatt van ugye. De rendesek voltak es jo humoruk volt. Es ezel semmire nem akartam kilyukadni! :DD

Csokolomsztok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://albacartesa.blog.hu/api/trackback/id/tr75867048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása